دل تنگم

ღI'm lonelyღ

خودم اس .......رفیقام خاص......اینم یه راه راست======........واسه اونی که مارو نخواس.............مشکلی نی ما سرمون بالاس.............چون بالا سرمون خــداسـ

متن عافانه ی دل تنگم

دلتنگم!

          دلتنگ تو که تا بودی

                                      زندگی زیبا بود

                                                         عشق جاری بود اسمان آبی بود

تند باد زندگی وزید

  تیرکی باز خورد به خورشید

شمع سوزان من خاموش گشت

آن گاه که ترکم کردی

                           سیل اشک هایم به راه شد

                                                               و آنجا بود که زندگی رنگ باخت

 عشق رنگ باخت

 و چه تلخ و سخت زندگی گذشت

                                                                                                                              



نظرات شما عزیزان:

sabajo0o0n
ساعت11:19---13 مرداد 1393
salaaaaaam do0sti jo0nammmmmmmmmmmmm

khofi?

vebet kheiliiiiiiiiii ghashange

har ki ham mige ghashang nist bad salighast


حالا
ساعت19:07---12 مرداد 1393
اواااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااا

salar74
ساعت18:04---31 تير 1393
سلام وب خوبی داری خودم اس

salar74
ساعت18:02---31 تير 1393
سلام وب خوبی داری موفق باشی

درسا
ساعت18:06---30 تير 1393
سلام...عزیزم لطف داری میای وبم ونظر میدی ممنونم عزیزم......وب زیبایی داری موفق باشی گلم...!

ramin rs
ساعت15:09---29 تير 1393
ghashang bod

دخی بی اعصاب ♥♥
ساعت16:07---27 تير 1393
سلام عزیزم
وبت خوب نیست بلکه عالیه
مطلبتم که حرف نداره
موفق باشی گلم


سعید
ساعت15:24---27 تير 1393
سلام وبلاگت عالیه مثل خودته

♥んムdノ♥
ساعت23:16---23 تير 1393

ای کاش تنها یک نفر هم در این دنیا مرا یاری کند ، ای کاش می توانستم با کسی
درد دل کنم تا بگویم که ، من دیگر خسته تر از آنم که زندگی کنم تا ابد غم شبهایم را
، تا بفهمد درد تن خسته و بیمارم را ، قانون دنیا تنهایی من است و تنهایی من
قانون عشق است و عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست


㋡ naeeme ツ
ساعت16:55---23 تير 1393
منتظرم خدایا......
خط پایانت کو.....
ایا جهنمت همین جایی که هستیم نیست؟
من اتشت را به نامردی هاا . دو رویی هاا و خیانت ها ترجیح میدهم
شاید اگر ایوب هم در عصر ما بود صبرش لبریز میشد..........


salar74
ساعت16:34---23 تير 1393
سلام وب خوبی داری موفق باشی

محمد تنها
ساعت14:05---22 تير 1393
خوب بود يعني عالي
سري به منم بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 2 تير 1393برچسب:,ساعت20:0توسط شعرامو خودم گفتم | |